Viszlát, és kösz a halakat!

Sziasztok!

Mint az bizonyára feltűnt, nem mostanság írtam ide bármit is. Ennek főleg két oka van: a masszív időhiány, valamint az érdektelenség. Noha utóbbi nem az írásnak szól, sokkal inkább annak, hogy egyszerűen fájdalmasan kevés film van, amire úgy igazán felkapom a fejem. Míg régen tényleg minden szart megnéztem, addig most már például egy Star Wars filmre is sajnálom a mozijegy árát, de még az itthon eltöltött időt is (mondom ezt régi sulis rajongóként).

Sokáig filóztam, mi legyen, merre tovább, de végül megtaláltam az arany középutat: ugyan a DarkSide Joint blogot bezárom, de helyette lesz más, egy ettől egészen különálló koncepcióval. Nem lesznek határidők, sem "kötelezően" megnézett filmek. Akkor és arról írok, amikor az időm engedi, és amit azért néztem meg, mert érdekelt. Nem lesz Facebook, sem Twitter oldala. Lehet, hogy hetekig be sem lépek, de lehet, hogy két egymást követő napon is megjelenik valami. Teljesen random, inkább napló, mintsem blog, amit magamnak csinálok, persze publikusan. Nem lesznek nagy számban blockbusterek, nem lesz szó a Bosszúállók nyolcadik részéről, sem a Jar Jar - A Star Wars Story-ról sem. Lesznek helyette horrorfilmek, méltatlanul kevés figyelmet kapó mozik, könyvek, és minden, ami éppen szembejön.

Ide kattintva érhető el.

A névvel külön gondban voltam, így arra jutottam, hogy mivel két meghatározó blog (moziZoom, DarkSide Joint) is volt az elmúlt kilenc évemben, így ezek "öröksége" gyanánt az új fejezet szimplán csak Zoom Side lesz - és ezúttal már a WordPressen.

Szóval innen is köszönöm a több éves figyelmet, az olvasást, a megosztásokat, a hozzászólásokat, és úgy mindent. A többi filmes blogger kollégának úgyszintén!

A sötét oldal leköszön.

Sziasztok!


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Found Footage filmek

A ház hideg szíve / The Haunting [1963]

Közelebb / Closer [2004]

Halálos hallgatás / Dead Silence [2007]