2 éve a Sötét Oldalon!

Két éve már annak, hogy felhagytam előző filmes blogommal, a több, mint 4 és fél évig futott moziZoommal, mert tiszta lappal akartam kezdeni egy másik koncepcióval, így átvándoroltam a saját magam kis Sötét Oldalára. Ugyan imádtam a Zoomot is csinálni, de még mindig úgy gondolom, megérte megnyomni azt a bizonyos reset gombot, nem bántam meg.


A két év tartalmasan telt, mindig próbáltam ügyelni arra, hogy valami megjelenjen, ami egyedül művelve azért nem egyszerű feladat. De mivel ez nem munka, és nem is nyűg, ezért sosem okozott fáradtságot a belefektetett munka. Ez a hobbim, ezt szeretem csinálni.

Volt pár projekt, amikre kimondottan büszke vagyok, például a 100 kedvenc filmem listája, amely így visszagondolva idővel updatelhető lehetne, de minek, ha 100 olyan film van benne, amit imádok és csak ajánlani tudok? A másik ilyen projekt a tavalyi horrormaraton, a HalloweenJoint 2015 volt, ahol két nap alatt kitoltam 10 horrorfilm kritikát. Überelni akartam az előző évi maratont, így már augusztusban nekiálltam szépen, lassan a dolognak. Idén valószínűleg nem lesz ekkora hepaj, de vannak ötleteim az alkalomra. De ott volt a Retró-hét is, hasonló szintén tervben van valamikorra.

[A legelső kinézet, ami cirka félévet élt meg.]

Kis összesítés: eddig összesen, ezzel együtt 637 bejegyzés lett publikálva. Ebből filmes kritikákból van 458. A tavalyi születésnap óta pedig 192 kritika született. Ez jóval kevesebb, mint az első év termése, ami 266 volt, de azóta kénytelen voltam meghozni egy döntést, miszerint nem jelentetek meg napi rendszerességgel kritikákat. Volt egy idő, amikor ezt bírtam, volt rá időm, de gondoltam azt az elegáns megoldást választom, hogy átlagban, kétnaponta jövök egy beszámolóval a hétköznapokon.

Most pedig jöjjön a 10 legolvasottabb bejegyzés a blogon:

1. Top 10: Nyomozós filmek - Az emberek szeretik a nyomozós filmeket, szinte minden nap találkozom a Blogspot kezelőfelületén a keresési kulcsszavaknál olyan címszavakra, amely alapján rátaláltak a bejegyzésre.
2. Top 10 igaz történeten alapuló film - Ugyanaz, mint az előzőnél.
3. Top 10: Kedvenc időutazós filmek - Szintén.
4. Itt a vége / This is the End [2013] - Ezen meglepődtem, hiszen nem akkor írtam róla, amikor friss volt, ehhez képest meglepően sok kattintás érkezett rá.
5. Sunday NEWS #11 - Talán a legmeglepőbb: egy szimpla hírbejegyzés, még a kezdeti időkből.
6. Büszkeség és bányászélet / Pride [2014] - Emlékszem, anno sokan megosztottátok ezt az írást.
7. Need for Speed [2014] - Szintén WTF, a filmet nem szeretik sokan, valahova biztos felkerülhetett ez a poszt, vagy csak maga a címe elég clickbait.
8. Időhurok / Predestination [2014] - A film, amelyre nagyon rásegített a szájhagyomány. Biztosra veszem, hogy aki írt róla anno (én szerencsére viszonylag hamar), annak sok kattintás van ezen a filmen.
9. Filmes Napló 2016 - Látom szeretitek figyelni, miket írok.
10. A szem tükrében / I Origins [2014] - Remek film, de nem olyan ismert, viszont örülök, hogy sokan elolvastátok az ajánlót.

Köszi mindenkinek, aki olvas, aki megosztott, és persze a többi filmes bloggernek is, akikkel jóban vagyok.

Szóval ezek vannak, most pedig nézzünk előre: vannak terveim továbbra is, a lelkesedésem nem csüggedt egy fikarcnyit sem. Úgyhogy jöjjön, aminek jönnie kell!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Found Footage filmek

Final Cut - Hölgyeim és uraim [2012]

Top 10: Egyhelyszínes filmek

Stephen King: Az / It [1990]