Ana és Freddy egy késő esti buszjáraton ismerkednek meg. Kiderül, hogy mindketten ugyanabban a kisvárosban élnek, de még sosem találkoztak. Másnap reggel Ana megdöbbenten tapasztalja, hogy a városka üres. Mindenki eltűnt. Egyedül Freddy-t találja, akivel próbálnak utánajárni, mi ez az egész. Kiút azonban nincs: a várost egy égig érő, sűrű, fekete füstfelhő veszi körbe, amely lassan, de egyre közelebb és közelebb jön. Az After egy igazi high-concept darab: egymásra pakolja a rejtélyeket, a misztikumot, szinte már licitál önmagára, miközben mi egyre inkább nem értjük, mi a fene folyik itt? Miért üres a várost? Mi az a füstfelhő? Miért jön egyre közelebb és mi történik akkor, ha mindent beborít? És miért elevenedik meg Ana és Freddy szeme láttára gyermekkoruk egy bizonyos napja, amelybe csak úgy, a semmiből csöppennek bele külső szemlélőként véletlenszerű helyzetekben? A high-concept típusú filmeknek pont az lenne a lényege, hogy a folyamatos kérdőjelek feldobálásával fenntartsa a ...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése
Regisztráció nélkül is hozzászólhatsz a bejegyzéshez.